پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید از اکوسیستم نوآوری استان خراسان رضوی

هم‌زمان با اختتامیه رویداد انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری؛

بازدید از اکوسیستم نوآوری استان خراسان رضوی

- 1402/07/29

رویداد ملی انتقال تجربه در حوزه تجاری سازی فناوری با بازدید از اکوسیستم نوآوری استان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در آخرین روز از برگزاری رویداد ملی انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری، بازدیدکنندگان از پردیس رضوی پارک فاوا و کارخانه نوآوری مشهد بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، با حضور در پردیس رضوی پارک فاوا، ضمن شرکت در پنل تخصصی راهکارهای توسعه بازار و تجاری‌سازی در حوزه فناوری اطلاعات از فضای این مجموعه بازدید به عمل آمد.

در ادامه نیز پنل تخصصی تجاری‌سازی در حوزه مدیریت شهری در کارخانه نوآوری مشهد شکل گرفت و شرکت کنندگان به تبادل اطلاعات در این حوزه پرداختند.

شایان ذکر است این رویداد با اهدای گواهینامه و اطلاعات جامع برگزاری پنل‌ها به شرکت‌کنندگان دراین رویداد ملی پس از دو روز به کار خود پایان داد.

دانلود پیوست خبر
نرگس خنده رو نرگس خنده رو رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی محمدعلی دشتی محمدعلی دشتی اکبر امینی اکبر امینی سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی سیده فاطمه شهرستانی سیده فاطمه شهرستانی فهیمه حسامی فهیمه حسامی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد علی جاهدی علی جاهدی فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر